Zwroty produktów

Każdy kupujący może bez podania jakiejkolwiek przyczyny odstąpić od umowy sprzedaży produktu zakupionego w sklepie internetowym dociskamy.pl w ciągu 14 dni od daty odebrania produktu.

W przypadku odstąpienia poinformuj nas o tym zamiarze poprzez złożenie jednoznacznego oświadczenia o odstąpieniu. Oświadczenie możesz złożyć w formie wypełnionego formularza odstąpienia od umowy lub jakiegokolwiek innego oświadczenia, według własnego wyboru, na przykład wysyłając wiadomość na nasz adres email.

Zwracane produkty dostarcz osobiście, pocztą lub za pośrednictwem dowolnej firmy kurierskiej na adres:

GO GADGET Łukasz Lebioda
Opolska 83/9
52-010 Wrocław

Koszty przesyłki pozostają po Twojej stronie. Nie odbieramy przesyłek nadanych za pobraniem.

Zwrot środków realizowany jest do 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, na wskazany przez Ciebie nr konta. Jeśli zamówienie zostało opłacone za pośrednictwem serwisu Przelewy24, zwrot środków dokonywany jest za pośrednictwem tego serwisu (na konto, z którego została dokonana wpłata). Możemy wstrzymać się ze zwrotem otrzymanej od Ciebie płatności do chwili otrzymania produktów z powrotem.

Jeżeli odstąpisz od umowy, zwrócimy Ci otrzymane płatności za oddane produkty. Jeżeli jesteś konsumentem zwrócimy również koszty dostępnej najtańszej dostawy.

Wymiany produktów

Jeżeli interesuje Cię inny produkt i jednocześnie zależy Ci na natychmiastowej wymianie, proponujemy jak najszybszy zakup interesującego Cię, nowego produktu i jednoczesny zwrot, zgodnie ze standardową procedurą, zakupionego pierwotnie produktu. Dołożymy starań, aby zwrot należności za pierwszy zakup zrealizować w możliwie najkrótszym terminie. Zwrotów staramy się dokonywać jak najszybciej, zazwyczaj w terminie do 3 dni roboczych.

Reklamacje

Każdy zakupiony produkt można reklamować z tytułu rękojmi przez okres 2 lat od daty otrzymania produktu przez Konsumenta.

Wadliwe produkty dostarcz osobiście, pocztą lub za pośrednictwem dowolnej firmy kurierskiej na adres:

GO GADGET Łukasz Lebioda
Opolska 83/9
52-010 Wrocław

Wraz z produktami wyślij pisemne oświadczenie z podaniem imienia, nazwiska, adresu, numerem zamówienia oraz dokładnym opisem wady.

Twoją reklamację rozpatrzymy i ustosunkujemy się do niej niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia dostarczenia do nas reklamowanego produktu. O sposobie rozpatrzenia reklamacji zostaniesz poinformowany za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres email lub telefonicznie.

Produkt dodany do porównania.